vulnerable -

- What to do

Hello.. Eller något. Har en fullspäckad vecka framför mig, men nästan bara roliga saker. Ja egentligen är det enda tråkiga jobbet och att jag måste försöka hinna plugga lite också, och därför tänker jag inte ens skriva upp dom på göralistan!

Måndag
Barnvakt till Moa och Rut :)

Tisdag
Få massage av underbaraste Mita
Förhoppningsvis Bilbingo med tjejerna igen

Onsdag
Tur till Ope och hälsa på la familia, Carro & Isabelle kommer dit :)
Ev kanske också "byta till sommardäck" (dvs kolla på när Totta gör det)

Torsdag
Packa
Heja på Lillebror i MusikDirekt-finalen
Kanske se på någon majbrasa

Fredag
Ta morgontåget till Gävle
Träffa världens bästa  Lisa och gå på stan
Fira Jasmine

Lördag
Bara umgås med Lisa och kanske njuta av vädret?

Söndag
Fortsätta vara med Lisa
Ta kvällståget hem igen

Efter denna vecka kommer jag börja med praktiken igen ca 6 timmar om dagen, och sen direkt efter det dra vidare till jobbet och avverka 4-5 timmar. Sen ska jag försöka orka ta itu med träningen och börja spela basket då också, så vi får la se hur aktiv jag  blir på bloggen framöver. Ett tips kan vara att ha mig på Bloglovin, då slipper ni gå in i onödan och bli besviken :P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: