vulnerable -

- Tropic Thunder och Step Brothers

Har nu titta på två komedier, först Tropic Thunder med bla Ben Stiller och Jack Black. Dom spelar skådespelare som gjort massa filmer, rätt många kassa, så deras karriärer är på väg att dala. Nu ska dom spela in en krigsfilm i Vietnam som är baserad på en bok någon krigshjälte skrivit för att rädda sina karriärer. Visst var den rolig, speciellt i början med "trailers" från tidigare filmer skådisarna hade gjort. Men ju närmare filmen kom sitt slut så spåra den ut litegrann, och var inte så rolig längre.. Men det gjorde inte så mycket för sen såg vi film nr 2; Step Brothers! Den var kul, riktigt rolig, se den om ni inte gjort det än. Haha. Will Farell (från bla Blades of glory och Semi-Pro) och John C Reilly (Never been kissed) spelar två losers, Brennan och Dale, som är 40 år och fortfarande bor hemma hos sin mamma respektive pappa. Brennans mamma och Dales pappa gifter sig och flyttar ihop, vilket gör att dom två måste dela rum. Och dom hatar varandra! Nä jag ska inte säga något mer om filmen, se den själv istället, skitrolig film!

Pizzan vart i alla fall jättegod, och nu har jag två stora bitar kvar tills imorgon eller måndag :)
Sen vart det att jag fick åka och hämta Lollo i Ope för hon missade bussen. Var ju lite spännande att köra i det snövädret med halka och så, men det gick bra, fick bara två små sladdar, men hade så låg hastighet så det märktes knappt! Åkte in på Staoil också och tvättade lyktorna :P

Annars har det inte hänt så mycket mer. Imorgon måste jag ta itu med fotouppgiften innan mörkret faller, och sen ska vi städa här hemma också. Så nu ska jag bara kolla allas bloggar, sen blir det till att sova!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: