vulnerable -

- Pussel :)

Hade tur idag, det fanns en ledig massagetid, och det var välbehövligt. Jag måste bara säga det, Mita som masserar på mtt jobb, hon är en av dom underbaraste människorna jag känner! Finns ingen som är som hon. Alltid go, glad, omtänksam och helmysig. Hon är (och förblir säkert tyvärr) den enda vuxna "utbildade" människan som verkligen lyssnar på mig och ger massa smarta enkla tips för ryggen och sånt, och som inte bara gnäller om träning. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen; hon är lätt en av de bästa sakerna med mitt jobb, och tyvärr finns det knappt några bra saker med jobbet. Imorgon har jag i alla fall scanning på eftermiddagen :) och förmodligen kommer jag åka på scanningen på torsdag förmiddag också, men det gör ingenting. Har börjat trivas där igen och största anledningen till det är att man slipper alla ljud inne i prepen och man kan resa på sig och gå nästan hela tiden. Hehe, när jag står där inne hinner ingen av dom andra hämta vagnen med kartonger för jag går dit ut och kollar så fort jag får tillfälle, och dom som vet hur det är på mitt jobb vet hur ofta man får det ;)

Igår lyckades jag inte alls med rökningen utan vart ungefär så många som det brukar bli. Men idag rökte jag bara en på morgonen, en på lunchen, en efter jobbet, en efter middagen och en för ett tag sen. 5 cigg bara! Okej, är rätt mycket det med, men under hela tiden jag var på jobbet vart det bara 1! Och så en alldeles innan och en efter då. Men det är framsteg i alla fall.. Snart så..

Jag gjorde en jättegod pyttipanna till middag idag. Det vart aldrig av i söndags för ingen av oss var hungrig då, och igår fanns ju ingen tid till det med fotokursen och nytt avsnitt av DH :p
Efter middagen snabbduscha Totta och sen tog vi fram ett pussel som vi satt och la tillsammans, jättetrevligt :)
Sen när vi var klar runt 8 satte han sig och spela DOOD (eller vad det nu är) och jag satte mig och nörda Majhong som jag hittade någonstans och laddade ner. Dock är det för enkelt, tror jag måste höja svårighetsgraden lite. Och nu ska jag fortsätta spela, för jag har ändå inget mer intressant att skriva!

Eller jo, en sak; Vad händer i helgen? Jag har fått erbjudande om att vara med på en fest här hemma med jobbarkompisar åt Totta. Men jaa, jag vet inte, Sandra kanske vill hitta på något? Annars är jag väldigt öppen för förslag!
Och nej, inga långa resor någonstans, jag har inte pengar till bensin :/ Lollo, stan på lördag? :P


Malin

Pussel är så himla kul ibland! Speciellt om man lägge rmed andra.

I helgen skulle jag gärna hittat på nåt med dej, men jag ska lyxa mej i sthlm på ett 40årskalas! :)

Hoppas du får skoj iallafall! ;)



PUBLICERAT: 2008-11-19, 10:01:29 | URL: http://www.backahastar.se
Louise

Jag är pepp på det mesta höhö :P



PUBLICERAT: 2008-11-19, 14:20:54 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: