vulnerable -

- Nice jobb ändå

Hej. Idag scannade jag nästan hela förmiddagen på jobbet. Sen ville Berit att jag skulle åka hem efter lunch och jobba hemifrån med fotona jag tagit på alla på jobbet :) Kändes så jävla skönt att få åka hem redan halv ett, plus att Berit litar på mig så mycket att hon låter mig åka hem och jobba! Faktum är väl att jag nog har dom bästa cheferna jag någonsin haft om man även tänker på lärare/rektorer. (Okej, INGEN klår Stefan Othberg som var min"chef" under min praktiktid på Lime/Chili, men annars så). Men med det menar jag inte dom högre och högsta cheferna dvs dom i Sthlm, Europa mm, Utan dom på team syd! :)
Först skulle jag få åka med Roger hem, men så vart det sån jävla snöstorm och han fick något akutuppdrag och ville inte köra med sommardäcken, så då skulle jag först gå, men då kom jättetrevliga Sandra (som jobbar på Recall) så jag fick åka med henne :) Riktigt trevlig var hon också! 
Jag har i alla fall suttit mest hela eftermiddagen och kvällen och pysslat med fotona, samt gjort världens godaste lasange kanske. Den vart så sjukt god! :) Blir gott med det till matlåda imorgon!
Dock vart det ju inget pluggande alls till något prov :S Men jag har ju hela helgen på mig!

Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss, blir en tidig morgon imorgon då jag ska skjutsa han till jobbet till 6 för att få ha bilen sen resten av dagen då jag ska hem fort efter jobbet och gör amig i ordning, sen hämta upp Sandra, åka på bolaget och sen till pizzerian och hem och äta och festa lite :)

Men försöker hinna med något blogginlägg imorgon i alla fall!
Kram på er som troget läser :P


Malin

Kram tillbaka ;)



PUBLICERAT: 2008-11-21, 12:55:08 | URL: http://www.backahastar.se
sandra

Söt älskling :)



PUBLICERAT: 2008-11-21, 14:08:14 | URL: http://sandravalfridsson.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: