vulnerable -

- Min älskling

Förresten glömde jag att säga att min Totta är bäst helt enkelt. För trots att han hade lite svårt att tex komma ihåg min födelsedag förut eller andra småsaker då och då, så vet han precis hur han ska pigga upp mig. Idag när han åkte på macken passade han på att köpa min favorit chokladkaka och älskade fanta exotic thrill till mig :) Det är kärlek det <3
Jag älskar den mannen och kommer defenitivt göra allt jag kan för att få behålla honom resten av mitt liv. Han betyder allt och gör mig så sjukt lycklig, lyckligare än vad jag varit på många år nu.. Tyvärr tänker jag inte dela med mig utav honom till någon annan, ni får nöja er med att vara hans vän. Han är väldigt bra på det också ;P
(och till alla er som nu tänker ut en plan för att sno honom ifrån mig, jag vill bara varna er med att jag har tittat väldigt mycket på Desperate hosewives den senaste tiden och lärt mig många olika sätt att få precis som man vill!)


Sen längtar jag till på lördag, då ska hela tjocka familjen till Ikea, plus att Carro och Jörgen kommer dit :) Sen lät det som att jag och Totta får med oss bästaste Marielle när vi ska åka hem igen :) Ev blir hon med på nyår, om det nu blir något. Antar att jag snart får hoppa in och styra upp allting som vanligt :/

Nu ska jag knapra vidare på gottat jag fick av Totta och leta vidare efter kort.


Louise

naw ^^ snäll han var då. det är han inte när jag är hos er :P haha

jag längtar till imorgon då ni kommer hit! Jag har julklappar ;)



PUBLICERAT: 2008-12-23, 22:57:22 | URL: http://lphant.blogg.se/
Lisa

Vi älskar att du har din Totta!!! =)



PUBLICERAT: 2008-12-25, 17:56:42 | URL: http://utredningsfall.blogg.se/
sandra

i love you :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: