vulnerable -

- G3 på torsdag javisst :)

Godmorgon.. Eller är det? Jag är trött som fan i alla fall, måste sluta sitta med datorn så sent och sen slå på DH för att somna :/ Dock verkar det inte se ljusare ut för kvällens sömnplaner då jag fördmodligen följer med tjejerna ut en sväng. Men blir nog nykter och lånar Tottas bil så jag kan åka hem när jag vill :)

Jag längtar till lägenhetsvisningen idag :) Sen hoppas jag på ett svar från hon som håller i utbildningen så jag kan planera hur mtcket tjänstledigt jag behöver och hur mycket bidrag jag ska söka.. Det är mycket att tänka på nu angående utbildningen, menmen, det kommer nog löna sig i slutändan :)

Nä nu ska jag sticka iväg till bussen! Skriver senare ikväll!


Jessie

Du måste berätta lite om lägenheten sen när du har varit på visning ;)

Good luck med en nykter kväll på G3, du vet ju hur det brukar bli :p Fast, ja nu är ju inte svampJessie själv med så kanske du klarar av det. Ha ha!



PUBLICERAT: 2008-12-04, 14:24:47 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Jessie

Tack gumman för att du finns och för att du bryr dig.

Nog känns det jobbigt, och på köpet så har jag gått och blivit sjuk också. Så vette tusan om det blir någe marknad på lördag. Men vi får se. Ska vara hemma från jobbet imorgon i alla fall.



Saknar dig tjejen!



PUBLICERAT: 2008-12-04, 20:56:59 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: