vulnerable -

- uppryck


idag fick jag äntligen ändan ur vagnen (heter det så ?) och läste i linns blogg och jag tänkte, jag vill också bara skriva sådär, inga uträknade dagboksinlägg som bara är ord, meningar, texter av sånt som ingen annan förstår.. jag vill skriva ner tankar eller nåt. bara få ur mig allting..

ja så vad tänker jag på ? just nu på att jag är extremt kissnödig och att jag vill spela musik, men eftersom pappa sitter i samma rum och kollar på nyheterna så går inte det så bra. dom pratar om fildelningsproblemet igen.. börjar bli less. liksom låt oss fattiga jävlar ladda hem vad vi vill.. inte dirket så att man har råd att köpa en skiva med EN artist bara och 10 låtar endast för 200 kronor.. jag tror att kändisarna överlever ändå, med sina miljoner på halsen..

jag fattar inte varför K inte orkar vara med mig. jag vet inte vad jag har gjort eller vad jag gör fel och jag får aldrig något svar när jag frågar. kanske är det bara enklast att låta det vara som det är, som jag gör just nu. K uppfattar det nog som att det inte gör nån skillnad för mig, och jag försöker att inte låta det sänka mig. går det bra ? nej, inte speciellt eftersom jag tänker på det hela tiden.. jag bara inte tror längre, jag börjar bli säker på att K har lessnat.. lessnat på mig
jag önskar jag kunde förändra allt, göra det bra för K

jag önskar jag kunde få alla tårar att försvinna
jag önskar du visste hur mycket du betyder för mig..

det var dumt att tänka på det här, det var dumt att skriva om det.. jag ska tänka på annat nu..
jag har ringt till vandrarhem idag, inte bokat något men hört mig för efter priser och så.. eftersom sandra inte kan tänka sig att betala 250 kr/natt så lär det bli på gustaf af klints vandrarhem, där kostade det bara 180 kr/natt.. nu gick pappa så nu blir det musik. jag önskar att det var enkelt att sätta på en låt, men det är det inte.. jag har på tok för många alternativ.. först blir det i alla fall toaletten.

jaha, jag gjorde en fin liten lista, blev sugen på britneys everytime och i samma mapp hittade jag massa andra bra låtar av olika band.. nu sitter jag här och chattar med en trevlig kille, vi diskuterar lögnare typ.
är ingen värd sanningen ?
är jag inte värd sanningen ?

jag har tillbringat en stund nu med att leta efter en annan blogg, för här kan man ju inte göra sina bloggar hemliga, eller bara för vänner. det stör mig, jag vill inte att alla ska kunna läsa om mitt misslyckad liv.
tyävrr verkar blogg vara något som alla måste kunna läsa, har iaf inte hittat någon där man kan göra inläggen hemliga.. jag får vara kvar här och hoppas på att ingen jag känner läser det här, ingen som inte får läsa alltså..

klockan börjar närma sig csi och jag kanske ska göra popcorn ? kanske behöver jag något att pigga upp tillvaron med. popcorn är bra. det är någon som bryr sig om en också. jag önskar jag hade någon som var tillräckligt nära..

vulnerable / kalla tårar rinnande på en varm kind



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: