vulnerable -

Min mysiga unge!

Men dåligt mysig stund jag just hade med Ronja.. Vi hade gjort alla kvällsrutiner, och hon hade redan druckit en flaska välling men ville ha mer så det fick hon. Efter drygt halva den kunde hon fortfarande inte komma till ro utan ställde sig upp med jättetrötta ögon så hon bankade sig själv i spjälorna hela tiden och blev mer och mer ledsen. Lyfte upp henne för att trösta, och då drog hon med snuttisen. Så la jag henne som en bebis i armarna och gick runt och vaggade henne och då blev hon lugn och somnade till sist.. Lilla söta hjärtat ♥
 
Och för er som inte fattar vad som var så speciellt med det, så vill Ronja aldrig mysa hos mig/Totta, utan hon kan bara somna i sin säng eller vagn eller bilbarnstol, aldrig i våra famnar eller om vi lägger henne i sängen hos oss.. Så för mig var detta supermysigt.. Hoppas hon blir lite mer gosig när hon blir äldre :)
 
Hennes senaste favoritsovställning ♥
 
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: