vulnerable -

Kossan UMMMMMMMM

Igår (söndag) lyckades jag i alla fall med något gällande Ronja (resten av dagen kände jag mig som världens sämsta mamma, mest pga jag inte orkade göra något).

Hur som haver, jag fick henne att härma mig när jag låter som en ko. "Muuuuuuuuu" säger jag och Ronja svarar med "UMMMMMMMMMM", ja även detta är svårt att förklara men hon försöker låta som mig iaf, fast säger tvärtemot typ ;) Idag (måndag) när jag skulle visa Totta så krävdes det två-tre "muuuuuuuu" från mig, sen behövde vi bara fråga Ronja "hur låter kon" och då sa hon sitt "UMMMMMMMMMMMMMM" :) Hon låter nästan lite arg när hon säger det ;)

Funderar på vilket mer djur vi kan lära henne.. "voff voff" och "mjauu" har inte gått in än trots månader med just dessa upprepningar, "muuuu" började jag med för typ 2 veckor sen ;) Dock känner hon igen just mjauandet för varje gång jag låter som en katt blir hon ivrig och ger ifrån sig ett glädjetjut, det sitter väl i från hos momma&moffa :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: