vulnerable -

Tisdagen 28 februari

I tisdags var det dags för vårt dopsamtal med prästen som skulle döpa Ronja. Vi skulle ha det ute i Sunne så vi samtidigt fick kolla in sockenstugan och så. Samtalet gick bra och jag frågade om ordningen och så, så jag skulle kunna göra ett dopprogram. Efter att ha kikat på lokalen insåg jag att vi skulle få plats och alla andra "problem" verkade också lösa sig.

Efter samtalet åkte vi till stan för att storhandla inför dopet. Det tog ett tag, men fan vad bra det gick. Allt fanns förutom pepparrot ;) Och "billigt" kom vi undan också tycker jag. Såhär i efterhand när jag vet hur mycket vi köpte för mycket, och att det dessutom blev 4 tårtor över som vi fick sålt för 1000 spänn så tycker jag att vi kom undan sjukt billigt med maten till dopet!

Efter att vi hade åkt hem och lämnat maten åkte vi till Ope på middag. Det bjöds på pappas pyttipanna, alltid lika gott! :) Sen satt jag och pappa och fixade med dopprogrammet och efter det åkte vi hem.



Ronja på morgonen i sina fina lila solglasögon jag köpte till henne på Lindex :)





Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: