vulnerable -

Tidig morgon

Oj nu kan man ju undra vad som hänt när jag bloggar redan från "morgon" haha. Ronja vaknade i alla fall före 7 och åt mat, sen låg hon i sängen en stund innan hon la av en brakskit. Sen ville hon inte somna om utan låg och lät och tjöt i sängen, inte ledset, så då kunde ju inte jag heller sova. Tillslut när klockan var 8 gav jag upp och la henne i sängen mellan mig och Totta och så låg vi och mös lite. Sen lite innan 9 fick hon mat igen och sen klädde jag på henne mössa, vantar och tossor och så tog Totta med henne ut i vagnen så jag skulle få sova sa han. Men jag var ju pigg då och huvudvärken började äntligen släppa (ja den var kvar när jag vaknade), så jag satte på en disk, en tvätt, tog reda på torr tvätt, och stökade på. Sen duschade jag, åt frukost och sminkade mig. Nu kom dom tillbaka dock, så vi ska gå en promenad in till stan med Andersson och ta en fika. Måste bara mata Ronja först :)





Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: