vulnerable -

Thaimat

Idag har jag inte gjort så mycket. Vi sov alla tre till klockan 9. Jag tvättade håret och förlorade typ 1 kg hår kändes det som :( Sen busade jag med Ronja tills hon skulle sova förmiddagslur, då passade jag på att äta lunch, chilirester. Kollade på DH som jag missade igårkväll.

Ronja vaknade och var uppe ett tag tills hon nästan somnade vid matningen. Gnuggade ögonen. Sövde henne och blev själv alldeles matt, så passade på att sova en timme jag med, så skönt!

Sen kom hela familjen Belin/Molin och hälsade på, superkul att se dom efter några veckors sjukdomar.. Åt tårta och surrade. Barnen drog fram alla Ronjas leksaker. Alltid ska de som låter vara populärast ;)

När de gått fick Ronja sova en sväng. Sen var vi ner till Dudda och blev bjudna på Thaimat som Nang och hennes syster gjort. Verkligen jättegott men starkt för lilla mig :p Totta blev frälst i vårrullarna, något han påstår att han aldrig ätit förut?! Fick en kycklingsoppa med lök, ingefära och något mer, riktigt god men lite för stark! De hade blandat ut sweetchilisåsen med rivna morötter och sen blandade man det med mosade jordnötter, och doppade vårrullarna i det, ASGOTT! Efter middagen visade dom mig hur man gjorde egna vårrullar, och när vi gick hem skickade dom med oss massa mat ^^

Efter Ronja lagt sig och vi hade kollat igenom kostråden såg vi på en film som hette Seeking justice med Nicholas Cage, den var riktigt bra tycker jag. Lätt hans bästa de senaste decenniet! :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: