vulnerable -

Söndag 25 mars

Imorse efter bara några få timmars sömn klev jag upp, duschade och gjorde mig klar för att åka på loppisen. Inte pigg och inte tiptop direkt, men jag ville så gärna på loppisen. Varför då kan man ju undra såhär i efterhand. Åh vilken värdelös loppis det var!! Det var jättemånga tomma bord, och de som stod där sålde bara skit. Inget intressant alls fanns det :( Så ovärt att kliva upp astrött och åka dit faktiskt..

Efter loppisen åkte vi på Max och åt lunch, det var gott, men fick inte i mig så jättemycket. Mickis & Memphis och Malin & Enya kom och satt och åt med oss, det var roligt :) Sen for vi hem, Totta packade ner den sovande Ronjan i vagnen och gick ut på promenad med Dudda och hans tjej Nang, så jag fick vara ifred och sova några timmar, sååå skönt! Kände mig mycket bättre när jag vaknade. Gav Ronja mat, sen gick vi ner till Dudda så även jag skulle få träffa Nang nångång :)

Sen vart det hem och lägga Ronja medan Totta gjorde fläskfile och rotsaksgratäng, gooooott! Sen stack Totta och skjutsade Duddis&Nang till Krokom och när han kom hem igen blev det chokladpudding med färsk mango för min del medan vi tittade på en ny film med bla Ben Stiller och Eddie Murphy som hette  Tower Heist, den var bra tyckte jag, även fast jag slumrade till en stund i mitten :P

Nu blir det sängen för jag har lite sömn att ta igen, och tänkte försöka kliva upp imorgon när Ronja vaknar och göra mig klar i bra tid så jag kan gå in till stan senast 10. Måste kolla efter en present till Totta, tror dock jag vet vad, och sen tänkte jag hem och baka något gott fikabröd som jag kan bjuda på, på tisdag när folk kommer för att gratta gamgubben :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: