vulnerable -

Onsdagen 29 februari

Även kallad skottdagen ;) Hade stämt träff med Mickan & Mikaela i stan vid 12-tiden, men innan det gick jag förbi Majkii och hämtade strumpbyxor och ljusstakar jag skulle låna av henne. Sen buss in till stan och gick på Åhlens och mötte upp Sandra och Madde. Sen kom Mikaela och Mickan och vi tre gick och åt lunch på Krikelin. Efter det blev det en tur på stan, jag hade inget ärende direkt förutom att köpa pepparrot men jag hade ingen lust att åka hem heller så jag och Mickan gick på stan i några timmar. Tyvärr var det slask deluxe i stan och mina fina skor är inte så tåliga för det så jag vart dyngsur på en gång och fick gå med blöta kalla skor :/ Var rädd att jag skulle bli förkyld, men inte än så länge *peppar peppar*

När jag slutligen åkte hem åt jag middag, badade Ronja och sen fick hon gå och lägga sig. Efter det gjorde jag det sista pysslet med mina ugglor, servettringar och sånt. Sen gjorde jag typ klart dopprogrammet.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: