vulnerable -

Måndag 5 mars

Nu är jag trött som en gnu så det blir en kort redogörelse för denna dag!

Ronja sov bra inatt, vaknade en gång vid 3 tiden och ville äta, jag var svintrött så jag la mig och ammade henne. Vilket gjorde att vi båda somnade, mysigt. Vaknade nån timme senare av att hon gnäller. Klev upp och bäddade ner henne i hennes säng med napp och snuttis och hon somnade på en gång, älskade barn! :)
Samma procedur några timmar senare vid 7 tiden, vaknade dock rätt fort då Totta kom hem efter 8. Lite morgonmys i sängen innan vi slutligen klev upp. Dusch, smink och frukost. Sen skulle vi på promeand då Totta fick veta att hans skor var klara att hämta ut så vi åkte in till stan istället och sen på Lidl och Lillänge. Jag köpte present till pappa och mamma, vad kan jag berätta efter onsdag.

Sen åkte vi förbi Jon&Helena och satt och surrade ett tag. Sen hem och fixa lite med presenterna. Så kom svärmor förbi med saker hon köpt till Ronja på loppis. Bla en jeansklänning och ett litet piano :) Sen blev det matning av grinig lilltjej och sen gjorde jag middag medan Totta sövde Ronja. Åt middag och fick sällskap av Ronja sista minutrarna. För att få tiden att gå men inte trötta ut henne för mycket satte vi oss i soffan och läste i en av barnkammarböckerna vi har. Sjöng massa sånger och så, myspys! Sen nattade jag Ronja och efter det har jag sett på familjen annorlunda och hållt på med presenterna! :)
Inga bilder har jag tagit idag heller och inte orkar jag gå och ta på något heller, så bildlöst blir det idag! Godnatt!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: