vulnerable -

Man får sova hur man vill

Ja den här roliga synen möttes jag av nu när jag skulle lägga mig. Var och matade henne för typ 1 timme sen, la henne och gick ut från sovrummet. Hör hur hon ger ifrån sig ett skrik och sen brakade det som fan, 3 ggr på raken, bajsbrak alltså. Gick och bytte blöja, la ner henne igen och sa Godnatt. Hör sen hur hon bökar och har sig rätt länge, men eftersom hon inte gnäller efter nappen eller något lät jag hon vara.

Efter ett tag blev det tyst så jag tänkte att nu somnade hon.. Men när jag kommer in 10 minuter senare ligger hon alltså sådär med benet och helt tyst, men vaken, så fort hon fick se mig skrattade hon och log busigt.. Lilla goklimpen, redan ett busfrö :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: