vulnerable -

Lördag 24 mars

Det blev en lång men rolig lördag igår :) Efter min dusch och smink så skulle Ronja sova, självklart blev jag astrött av att natta henne, så jag passade också på att sova i nästan 1 timme. Sen tog vi och åt och packade ut oss i vagnen på promenad runt hela Lugnvik. Blev en bra sträcka på nästan 4 km, så det är typ lika långt att gå runt hela Lugnvik som att gå in till stan, haha. När vi hade gått klart gick vi till David och fikade tårta och uppvaktade honom med det fina Barca-kortet jag köpt med trisslotten. Blev lite surr och tv-tittande innan vi gick hem igen.

Åkte på Maxi och handlade sen hem och åt middag, gjorde mig i ordning och sen skjustade Totta ut mig, Mickan och Malin B till Sandra. Självklart så var inte Sandra hemma så blev till att stå ute och frysa medan vi väntade på henne. Sen kom dom, åt middag och sen vid 7 korkade vi upp ;) Blev massa surr och framåt halv 10 drog vi in till stan till Mickan istället då Sandras barnvakt kommit. Hos Mickan spelade vi Alias, jag var i samma lag som Malin S men vi var sämst, ingen bra kommunikation alls haha!

Efter ett tag gick vi på G3 och det första man gjorde när man gått in var att stöta på Alex. Roligt att se honom igen, men sen var han ju efter Lollo såklart, lite segt :P Träffade även på Lollos pizzakompisar, Haggeluring och sen några av mina jobbarkompisar, det var roligt! :)

Efter en stund drog vi vidare till Donken och köpte mat, jag, Lollo, Mickan och Malin B, de andra drog ifrån oss dom :/ Blev massa skitsnack innan vi slutligen skiljdes åt. Lollo tog taxi hem till Ope och jag tog taxi hem. Eftersom klockan skulle ställas fram en timme var jag inte hemma förrän efter 4 :O Då vaknade Ronja lagomt tills jag skulle lägga mig, så fick ge henne mat först, men sen somnade jag ovaggad på kudden :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: