vulnerable -

Symaskinsproblem

Jag är arg på min symaskin. Mest less för jag har maaaaassa fina tyger jag vill sy kläder av, och massa bra idéer på vad jag ska sy, men den jävlas så IN I HELVETE med sömmarna så resultatet blir inte bra. Känns ovärt att sy i mina fina tyger då när det riskeras att gå sönder eller bli fult :( Försökte igår med att få felet åtgärdat då jag efterlyste hjälp i sygruppen på Facebook, och jag fick många bra tips men hur jag än ställer om den JÄVLA trådspänningen så blir det inte bra när jag ska sy i mina jerseytyger :(((((( SUCK! Har sylust men blir som sagt såååå opepp när det bara jävlas. Funderar starkt på att byta upp mig.. Eller skicka maskinjävlen på service/lagning, kanske den blir som den ska.. Trist att det ska kosta så mycket bara.. Har ju pengar, men känns tråkigt att kasta 600 kr på en service och så kanske den bara är för gammal och dålig :/


Lelle

Tack för kommentar Madde! Jo jag ska ge det en chans med amningen. Kanske är något jag gillar. Och jag har ev kollat för mkt på supernanny på tv om ungar som är mammiga pga amning ;)

Det verkar ju ha funkat toppen för dig :) och amningsbehåar med stöd! Ja tack!!!:)
Kram



PUBLICERAT: 2012-06-24, 00:00:00 | URL: http://babybabuk.blogg.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: