vulnerable -

Torsdag 5 juli

Idag åkte jag och Ronja in på stanoch mötte upp mamma/momma. Gick och kikade lite på rean, mamma var ute efter nå kläder. Sen gick vi och käkade lunchbuffé på Sammurai, jättegott! :) Ronja satt med och åt smörgåsrån och charmade personalen trots att hon mest smulade ner golvet ;) Sen tvärslockande hon i vagnen och jag smet ner på Sydilla. Ernst-tygerna hade äntligen kommit men tyvärr inte GUL klöver :( Brun hade dock det så jag köpte 1 meter av den, blir skitfina leggings till Ronja det :) Och det räcker även till en klänning!
 
Gick och kollade på lite smycken också, och jag fyndade en plånbok på Glitter för 50 kr, nu får jag plats med alla mina kort i en och samma :) Fin färg hade den också, lätt att se. Sen gav vi upp stan och åkte ut till Ope till pappa/moffa. Busade ett tag, sen skulle Ronja sova och pappa gick med henne en sväng, då passade jag på att däcka på en filt i gräset ;) Såg sen att pappa parkerat Ronja under björken och mamma hade hett på myggnätet och så sov pappa i en solstol bredvid, så vi hade lite siesta medan mamma lagade mat :P
 
Blev tjockpannkaka med bacon till middag. Sen tog jag och Ronja och åkte hem, med ett kort stopp på maxi för att köpa lite godis till mig och frukt till Ronja. Hem, la Ronja och sen slappa i soffan. Sen tog jag mig i kragen och skulle fortsätta på presenten men det gick så jävla dåligt så jag gav upp efter 10 minuter och deppade i soffan. Nu är klockan sent igen och det är dags att sova, upp i tid imorgon igen!
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: