vulnerable -

Torsdag 28 juni

Förmiddagen flöt bara på och vi gjorde typ ingenting. På eftermiddagen åkte vi in och lämnade in symaskinen. Hon skulle titta på den och så skulle jag komma in på fredagen efter 14 så skulle hon visa mig hur maskinen funkar också ;) Åkte och handlade för att grilla. Sen hem, gjorde marinad och la fläskfilen och svamp i den. Sen skalade och delade jag morötter, palsternacka och potatis och stoppa in i ugnen med olja, vitlök, timjan, basilika och dill. Passade på att göra lite morots&palsternackamums till Ronja, och kokade även lite potatis och majs. Dock åt hon ju inget av det, hon vill bara ha mjölk, gröt och frukt hon.. 
 
Totta sprang ner till Dudda och lånade grillen och sen åt vi, asgott! Var så gott så jag glömde heeeelt ta kort på maten, men lyckat var det verkligen! Ronja fick smaska frukt i sin sån där nätgrej och det gillade hon :)
 
Efter Ronja lagt sig kikade vi på Stig-Helmer the movie, men den var seg och inte alls så rolig som sällskapsresorna..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: