vulnerable -

Måndag 2 juli

I måndags tog vi oss en promenad in till stan/Campus för att spela lite minigolf med Dudda och Nang. Gick ju som vanligt asdåligt för mig så jag kom trea, bara Nang som fick sämre men hon har väl typ aldrig spelat minigolf heller.. Dudda vann och han var riktigt duktig faktiskt! Jag gjorde i alla fall 1 hole in one :) Vandrade ner på stan efteråt och köpte lite potatissallad och nå smågrejer till middagen, sen tog vi bussen hem.
 
Grillade kotlett till middag idag med då biten räckte till två middagar åt oss. Men idag åt vi med potatissallad till och det var inte lika gott tyckte jag.. Ronja badade efter middagen och sen somnade hon så gott i sin säng, efter lite knök såklart. Hennes nya grej är att hon inte kan lägga sig till ro utan MÅSTE vända sig till mage, och helst vända hela kroppen så huvudet är i fotändan, och gärna lägga kudden över sig, och dra fram alla gosedjuren. Och som grädde på moset; dra ner spjälsängsskyddet/he armen över kanten och släppa ner nappen på golvet, helst på insidan så vi måste krypa på golvet för att nå den. Lilla busungen!
 
Tänkte sy resten av kvällen, men varje dag när Ronja gått och lagt sig är det som att musten rinner ur mig. Jag är inte trött, men att bara sätta sig i soffan och glo på någon serie eller surfa känns så mycket skönare än att sätta sig och vara kreativ och sy.. Blev tillsist en dregglis i det gula tyget :)
 



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: