vulnerable -

Fredag den trettonde

Eftersom det var strålande sol när vi klev upp bestämde jag mig för att ut och gå. Det blev ett varv runt Lugnvik och sen gick jag vidare mot Maxi. Jobbig backe från Berners-rondellen och upp till Maxi, men det gick ;)

Satte mig på en bänk i solen och väntade in Totta som kom direkt från jobbet (jobbade över) med pappas bil då Sebbe behövde lämna den på tågstationen. Vi handlade middagsmat och mat för att kunna grilla på lördagen och så blöjor :)

Sen gick jag hem igen medan Totta åkte före för att träffa en snubbe som ville köpa Feffe. Känns lite sorgligt att sälja honom men vi har haft våra glory days, vill ju ändå inte skjutsa Ronja i honom direkt så då har jag inte så stor nytta av honom.

Till middag käkade vi grillad kyckling och potatissallad med baguette till. Sen gick Totta ut och tvättade sin moppe och under tiden tröttade jag ut Ronja, matade henne och gjorde hon klar för natten. Sen kom Totta och la henne och jag smet ner till Helena för att fixa doppresent till Hanna. Tänkte ge henne en "rum-tavla" som Helena gör.

Vart kvar några timmar och surrade också, bla om en kvinna som håller på med mediala grejer, alternativa mediciner och healing, är väldigt sugen på att gå till henne efter de lilla jag hört faktiskt. Lite för att få råd om framtiden (typ hur jag ska göra med jobb) men också för att se vad hon skulle säga om mina besvär med ryggen, knäna, fötterna och handlederna. Och om hon kanske hade nå huckilikuck för mitt hår så det blev långt och tjockt igen :) Tror faktiskt jag ska boka in nåt sen när man får skatt-pengarna kanske :)

Sen vart det hem och glo på BB och sen sova!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: