vulnerable -

BVC och egentid

Nu har vi nyss varit iväg på BVC för 5 månaders koll och vaccinering. Ronja väger nu 8300 gram och är 70 cm lång :) Hennes huvudomfång tror jag var 43,5 cm. Hon var jätteduktig när hon fick sprutorna, först sa hon inget men när de skulle dra ur dom igen grinade hon till men vart glad lika fort. Hann inte ens ge hon nappen :P Hon är så duktig min stora tjej :) Hon kan även redan göra alla sakerna som de brukar kolla vid 6 månader, bla kolla efter saker som ramlar ner, dra sig upp från ryggläge till sittläge, he en leksak från vänster hand till höger och tvärtom, jollrar och förstår att det är hon som gör ljuden, pröva nya ljud osv.

Efter vi var klar tog Totta och gick in till polisstationen/badet med Ronja, och så ska jag ta bilen bort till badet sen då vi har babysim idag. Får se om Ronja orkar vara med, men förra gången påverkades hon knappt av sprutan så förhoppningsvis blir det lika denna gång :) Så nu sitter jag här och har liten egentid hehe. Passa på att titta lite på BB då, för sova är det då ingen mening att göra, blir bara tröttare av det ;)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: