vulnerable -

- En kändis i familjen

Jag har ju helt glömt bort att berätta hur det gick för lillebror Görda i Musikdirekt-finalen. Det gick sådär, han vann inget pris, men han var sjukt bra! Hela publiken sjöng med i hans nya låt G.Ö.R.D.A  :D
Sen har han nu släppt sin skiva som jag tycker alla ska köpa, dels för att han är så bra, men också så han slipper gå back så mycket :p Sen kommer han och gruppen MVN (som han är med i tillsammans med Bignick och Maniac) att släppa en skiva ("Ok men inte bra") inom kort. Tror den kommer vara minst lika bra! Dom har redan lagt upp två låtar på sin Myspacesida, så gå in där och lyssna på dom. Lyssna extra noga på låten "Ta det lugnt" den är så jävla bra, och lätt årets sommarlåt! Sen idag fick jag höra den roliga nyheten att dom har fått äran att spela på Yran-lördagen nu i sommar! Fatta vad kul för dom! Hoppas dom får en bra scen och en bra tid när inte alla andra stora artister spelar, så många väljer deras show :)
Update: Bignick skickade en länk där ni kan ladda ner deras låt "ta det lugnt"! ENJOY!




Bilder från Musikdirekt.
Vi hade tur och fick sitta på första parkett :D


Jessie

Fy fasiken vad kul för honom! :-)

Hälsa och gratta så mycket!



PUBLICERAT: 2009-06-02, 09:51:37 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: