vulnerable -

- Gratis basketmatch

Efter att ha skyndat hem igen efter träningspasset blev det en raggardusch och så iväg på nästa grej. Halv 5 hämtade Sandra & Jenny på mitt jobb upp mig och vi åkte hem till Sandra en snabbis, sen drog vi oss bort mot Sporthallen och mötte upp Moa, Alex, David, Peter & Jessica. PÅ sporthallen möttes vi av ett helt gäng till med Recallare & Kornbodare. Sen vart det en matig rödbetssalladsmacka med köttbullar och en snuskigt äcklig Loka Citron. Fattar inte hur folk kan dricka sånt snusk, det smakar ju för fan precis som brustablett!! Dock hade jag inga val, det var antingen pina i sig den eller törsta ihjäl, för alternativen var mycket värre; kaffe eller öl :(

Vi satt där i Wargens matsal och åt våra goda mackor och surrade, och under tiden blev vi informerade om hur det går för Jämtlands Basketlag (herrar) då Recall är med och sponsrar det, och denna kväll var gratis för oss som jobbar där :)
Jag pinade verkligen i mig en tredjedel av Lokan, och varje klunk jag tog fick Sandra att skratta som en tok för jag gjorde sånna miner :P

Sen intog vi sporthallen och letade upp lediga plaster, och sen avnjöt vi en basketmatch mellan Jämtlands basket och Sundsvall Dragons. Gissa vilka som vann? Dragons ledde hela tiden över oss och det hela slutade med en förlust med nästan 30 poäng :/ Nåja, var kul att se en basketmatch igen, och spännande var det ett tag när vi fortfarande hade en chans att komma ikapp. Sen hade jag och Peter många roliga kommentarer emellanåt, så tråkigt var det inte i alla fall :)


           
Lite basketbilder. Vi var blåklädda och Sundsvall var vitklädda.

  
Sandra och Jenny, dom enda som är kamerakåta i sällskapet
Davids sko, det enda han inte kunde hålla för


Louise

oh! till sommaren måste vi spela basket hos er igen! :D



PUBLICERAT: 2009-03-04, 00:07:26 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: