vulnerable -

- Fotoblogg kanske?

Sjukt dålig uppdatering, jag vet. Men det är ju sommar.. eller något. Ärligt talat följer jag så många bloggar att jag knappt hinner läsa dom, och försöka få tid till att blogga själv då, nä..  Snart har jag semester i alla fall, men lär inte bli mer uppdatering för det :P Ska i alla fall skriva några korta inlägg nu och uppdatera lite om vad jag pysslat med, och visa upp lite bilder. Det är trots allt det roligaste just nu att kolla igenom alla kort man tar och visa upp några man själv är nöjd med. Har faktiskt funderat lite på att kanske mer bara göra bloggen till en fotoblogg, och bara vara mer personlig ibland, t ex när jag har något kul eller viktigt att skriva om.



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: