vulnerable -

- Besök i Ås

Ja här kommer dom utlovade bilderna ifrån middagen hos min syster Randi och hennes man Uffe.

    
Jag och Totta kom först och passade på att ta lite kort utanför huset


         
Randi hade dukat med söta servetter :)

    
Randi hade gjort så jävla god middag; Lax, stekt potatis, nån sallad och soltorkade tomater.
Oj så gott det var!


              
Lollo, pappa, mamma, jag och Totta

       
Min älskling fick som vanligt mjölk.
Denna mjölk hade dom fått ifrån Norge av bekanta, och den var extra fet 3,9%.
Roligast var att på baksidan var det information om en gubbe,
nästan som Bonde söker fru, Lollo vart intresserad i alla fall ;P

    
Sen åkte fotoalbumen fram, och jag försökte ta ett sött kort på lilla gullhunden Percy,
men han såg bara galen ut på alla bilder.

              
Lite bilder från deras julpynt i granen.
Fisken var för ett omen om att fiskelyckan skulle bli stor till sommaren :P


         
En jättefin lampa med dom där trollen som någon skriver och ritar om.


    
Sen blev det efterrätt, någon slags chokladkaka med lingon ovanpå.


          
Uffe, Randi och Semlan

Efer det blev det mest bara massa prat i soffan men nu orkar jag inte skriva och lägga ut mer bilder.
Vi hörs imorgon istället!


M

Tjenare! hehe, ja man måste ju få utlopp för sina sjuka tankar någonstans:P

Jag har ju fixar en användare på resedagboken.se

men det kommer vara som en backup.Kommer nog skriva på bloggen också:)Där man är mer hemma att plita in några rader.

Ser att projektet sluta röka går som på räls.

Inga större abstinensbesvär ännu? eller har du passerat den gränsen?

Hälsa släkten och ha det så bra. så solar jag och drar några singha för er räkning där borta.

Kram



PUBLICERAT: 2009-01-12, 15:02:17 | URL: http://maryon.blogg.se/
Jessie

Fasiken vad du är lik din mamma! Herregud, precis sådär kommer du att se ut när du åldras och blir lite äldre. Så nu vet ju Totta vad han har att vänta sig framöver i livet ;)

Det såg väldans mysigt ut hos din syster i alla fall, och vilket god mat!



PUBLICERAT: 2009-01-13, 00:48:41 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: