vulnerable -

- Det är mycket nu

Just nu sitter jag och försöker hitta alla skollagar som vi ska använda oss av i utbildningen, lättare sagt än gjort kan jag lova. Samtidigt försöker jag planera morgondagen och tisdagen på bästa sätt. Gud det är mycket att tänka på denna vecka.. Allt det här ska jag fixa innan jag åker på onsdag morgon:

Måndag
• Ringa ungdomsmottagningen och fixa en ny tid där
• Ringa hon som har boendet i Kramfors och få information om allt
• Träffa Monica, och få information om förskolan jag ska vara på, 9.30
• Korv på macken för att sen åka på jobbet någon gång mellan 11.00 - 12.00
• Bankmöte kl 16.00
• Fixa en fullmakt så Totta ensam kan åka och få tillträdet till lägenheten på fredag om jag inte hinner hem i tid
• Tillbaka till jobbet för middagsrast och sen jobba på oviss tid
• Skriva lite mer inför telefonmötet och ta hem alla lagar

Tisdag
• Telefonmöte med läraren 8.30
• Tur till clas Ohlson för att köpa datorväska och kanske till fler ställen om det visar sig att jag glömt att fixa något?
• Jobb på oviss tid minst 5 timmar i alla fall
• Möjligtvis hämta ut kläder från HM på macken eller posten
• Ta ut pengar till boendet och eventuellt resan/tanka bilen
• Handla mat för frukostlunchen jag kommer ha antingen på bussen eller i bilen till Kramfors, och till torsdagen
• Besluta mig för om det blir buss eller bil till Kramfors och därefter ta fram all fakta jag behöver för den resan
• Packa och skriva ut massa papper som jag ska ha med mig

Och självklart känns det som jag glömt något, men förhoppningsvis kommer jag på det snart. Är mest less över bankmötet som vart på sån dum tid, hade vi tagit det kl 5 hade jag inte ens behövt åkt tillbaka och jobbat, men nu har jag sagt att jag ska komma tillbaka och att jag kan jobba över om det behövs. Det ångrar jag lite nu, tänk om det är asmånga backar imorgon med?!! När ska jag då ha tid till allt annat och ändå få sömn innan tisdagsmorgonen kommer?


Totta

Du är så duktig stolt över dej

hoppas jag kan orna bilen åt dej eller om ska göra slut på lidandet och dumpa den i skogen :p



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: