vulnerable -

- Singstar och Guitar hero

Totta kom och räddade mig från min uttråkhet. Han föreslog att vi skulle sjunga Singstar, och öva på Abba-låtarna. Egentligen var jag inte så sugen på det men eftersom han faktiskt erbjöd sig att sjunga det för en gångs skull kunde jag inte säga nej till hans vackra leende och glittrande ögon. Så jag stängde ner skärmen och vände mig mot tvn. Totta kollar igenom alla låtarna och väljer till sist Mamma Mia, kort version. Den gillade han dock inte för han fick inte till rätt tonläge. Så jag sa åt honom att välja en annan låt av dom jag köpt istället som han trodde att han kunde. Då vart det Poison med Alice Cooper. Efter den låten ville Totta inte spela mer Singstar..

Dock vart jag sugen på Guitar Hero så Totta fixade i ordning allt åt mig, men när jag börjar med första låten är något fel, för jag missar alla trots att jag trycker i rätt ögonblick. Totta prövar och samma sak händer honom. Så han bytte batterier, men det hjälpte inte. Kommer fram till att man måste trycka skithårt på varje knapp för att det ska ta. Då var det inte lika kul längre, så jag gav upp och gjorde middag.

Sen la vi oss i sängen och mös och råkade somna. (Nu kommer det vara omöjligt att somna tidigt ikväll) Vaknade halv 7 och sa till Totta att han borde gå upp för att hinna på bandyn. Så vart det en lång dusch för mig och sen hamnade jag här igen... Vadå tråkigt liv?
Nu funderar jag starkt på att logga in på Facebook för ovanlgihetens skulle och fördriva några timmar där med alla quiz mm..


Louise

mahaha det var ju därför det gick så dåligt för mig då, när jag spelade sist! (när totta hade typ personalfest med en kollega hemma hos er) höhö ;)



PUBLICERAT: 2009-01-06, 02:33:25 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: