vulnerable -

- Orkar inte komma på en rubrik

Gud jag är så trött.. Men det är ju fan helg nu, då kan man ju inte lägga sig tidigt och slösa bort massa tid. Först vill jag tacka alla som skrivit grattis här, och alla som skickat sms (vet inte om jag svarade alla). Tack så mycket för era grattningar!

Sen ska jag väl berätta hur det gick på jobbet idag, eller? Är ju ingen som frågar så då får jag väl "skriva av mig" i bloggen då. Till och börja med satt jag i verifieringen och drack varma koppen och lyssnade på mitt älskade Morgonzoo, som jag saknat dom dårarna! :) Men vid 7-tiden kom Miranda och förstörde det roliga. Moa var sjuk och nu ville hon att jag och Jenny skulle ta över moas morgonsysslor, dvs gå ner med alla soptunnor, fylla på papper, gå ner med postvagnar, städa scannrarna mm. Suck säger jag bara, suck...

När det var klart fick jag i alla fall sätta mig och prepa, men medan jag var sjuk har någon suttit vid mitt bord och haft sönder höj&sänkknappen så jag fick inte in bordet i en bra höjd heller.. Sen kändes det som någon mixtrat med min stol, men kanske är det bara ovana? Dagen spenderades i alla fall i prepen fram till kvart över 4. Halv 5 fick jag äntligen åka hem, trött och hungrig som ett svin.


Louise

Gadamn!! har dom pajat din stol!! >=(



PUBLICERAT: 2009-01-17, 14:09:36 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: