vulnerable -

- Mr A

Jag la in mina bilder från kameran idag, hittade bilder från både nyår och jul tom, är kass på att tömma kameran.
Hur som helst, på juldagen när vi var hemma hos Roger och festade tog vi lite kort, och bland dessa hittade jag ett störtskönt kort på Totta, Andersson och mig, enjoy!



Ser ni hur nöjd han ser ut? :p


Om det är någon i min umgängeskrets som bjuder på sig själv så är det fan Andersson. Jag har sagt det förut, men det tåls att sägas igen; han är min idol, min gud. Han är kungen på allt (typ)!
När han är på G svänger han sina lurviga på dansgolvet, han kommer alltid med ett nytt partytrick och är inte den som somnar på en toalett när alla andra börjar komma i form (ta piken Totta ;P).

Sen i nyktert tillstånd har jag lagt märke till hur sjukt allmänbildad han är, och när det gäller vissa saker är han typ expert. Jag är bra avundsjuk på den mannen och hans ostoppliga kunskap. Jag glömde säga att han dessutom är poetisk på ett sätt, och formulerar dom konstigaste, men bästa orden och meningarna jag hört. Hela tiden förvånar han med något nytt.. Alla borde ha en Andersson, och det kommer krävas mycket för att jag ska släppa honom från mitt liv.
så för att avsluta, tack för att du finns Andersson, du förgyller vardagen, speciellt med dina lysrör och läderkallingar!


Malin

Bästa bilden och beskrivningen på Jörgen nånsin? ;)



PUBLICERAT: 2009-01-11, 01:27:32 | URL: http://www.backahastar.se
Malin

Bästa bilden och beskrivningen på Jörgen nånsin? ;)



PUBLICERAT: 2009-01-11, 01:29:17 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: