vulnerable -

- En bra dag

Halloj, nu funkade det igen. Förut idag när jag vaknade gick det inte att logga in. Nåt cp med internet anatar jag, eller blogg.se sida, vem vet. har kommit ihåg att ta kort ganksa bra i alla fall så sen ikväll ska jag lägga upp alla bilder!

Är nyss hemkommen från en tur på lite olika ställen, och snart ska vi vidare igen till en vän och käka middag mm. Men som sagt, allt får ni veta mer om sen när mina bilder kommer upp, känns ju så tråkigt att berätta allt nu och sen visa bilder. Eller håller ni inte med?

Förresten ringde det någon om lägenheten imorse som var jätteangelägen :) Sitter nämligen en annons i dagens Öp och så finns den på Öps hemsida också. Plus att jag satte upp en annons på jobbet igår, så nu tycker jag vi borde hitta någon som vill ha våran gamla :P

Kram så länge!


therese

va bloggen som de va fel på, ja hade skrivit bra mycke mer än va som står som sista inlägg på min blogg. fyf an va förbannad ja vart. bra om man alltid sparar innan, eller kopierar rättare sagt, för fy när man lagt enr 1-2 timmar på bloggen o de försvinner. PÖSSS



PUBLICERAT: 2009-01-10, 18:05:07 | URL: http://misstezz.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: