vulnerable -

- Kyla är vackert ibland

Huvva vad kallt det har blivit här i Östersund och framförallt i Lugnvik. Är väl allmänt kännt för er jämtlänningar att det alltid är kallast i hålan Lugnvik? :P Jag hatar när det är så här kallt att man inte kan gå ut utan att frysa om fingrarna på en gång.. Nu vill jag ha tö och vår, för nu räcker det med snö. Dock var det ju sjukt vackert ute idag när solen var framme, synd att jag inte hade batteri och tid till att fotografera, för jag såg massa fina bilder och eventuella tavlor framför mig. det är det enda bra med vintern; att det kan vara så sjukt vackert ute pga frosten i träden!
Men kan ju hoppas på att det är lika fint imorgon? Då ska jag skynda mig att fota lite innan jobbet.

Börjar nämligen senare imorgon för jag ska ha första datorträffen med utbildningen imorgon mellan 9 och 11. Lite nervöst är det allt, med tanke på att vi ska sitta och camma och prata framför varsin dator. Sen är jag lite nervös för att det ska funka för jag vet inte om jag gjorde rätt när jag installerade programmet. Och sen har jag inte läst så mycket, och vet inte alls vad som läraren förväntar sig att vi ska ha gjort tills imorgon. Hon var rätt otydlig på den punkten sist vi sågs :S

Lunchen i Ope idag var trevlig med mycket god mat. Sen fick jag sitta med mamma och lära henne min gamla dator. inte det lättaste :p Hon ville dessutom lära sig MSN, så vi får väl se om hon börjar använda det nu haha.. Efter det åkte vi till lägenheten och målade klart allra närmast taket i gästrummet. Så imorgon är det klart att börja måla lager nr 2, det behövs verkligen för tapeten sög åt sig mycket av färgen, men fint verkar det bli i alla fall :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: