vulnerable -

- Bilidioter i varje korsning!

Är helt slut. Slutade halv 1 och åkte hem och gjrode mig en god sallad. efter den åkte jag och Totta iväg för att hämta 6 st stolar vi beställt från Jysk. Efter dom vart det en sanbbis ner på gamla Onoff som nu är någon badrumsaffär, la aldrig namnet på minnet, för att köpa en vägghylla att ha balsam osv på. Sen vart det Östersunds värsta bilkörningsställe en fredageftermiddag; Lillänge. Jag hatar att köra där, men det märks att jag börjar bli bättre, inga motorstopp eller segningar längre inte! :) Vart i alla fall en sväng in på Coop och bolaget igen. Så lite dricka blir det allt ikväll, men bara någon cider, ska ju trots allt köra imorgon upp till Mörsil för att hälsa på Jessie :D

Nu är det i alla fall klart med all bilkörning för idag, tycker faktiskt inte att det är så kul att köra bil, i alla fall inte på vintern när det är halt, spårigt och skymd sikt i alla svängar.. Sommar tack! Ska snart sprätta en cider, eller Coca Colan jag köpte.. Men först behövde jag taggar ner lite här. Blir så sjukt arg och irriterad när jag kör bil och andra kör som idioter, tex har inte alla bilar blinkers? Ska man stanna när man är inne i en rondell? Är det smart att svänga ut rakt framför en bil som kommer körande? Tänk på att det är vinter och halt för guds skull, det är fan inte säkert att man hinner tvärbromsa utan att glida framåt eller slira!!
Och parkeringsplatsen vi fått, hur jävla små får dom va? Antingen så beror det på all snö, eller så är det bilarna bredvid som inte ställer sig riktigt, för jag har haft problem med min lilla minigolf, och nu när jag skulle ställa Tottas där höll jag på att kvadda den ena bilen bara för det är så tight...

Nog om bilprat, jag ska nog ta en dusch och sen börja med middagen, åter igen blir det tacos, men det är bara för att det är så jäääävla gott. Jag skulle kunna äta det varje dag. Sen ska Andersson komma hit och vi ska spela spel och dricka öl, som Totta sa. Jag ska inte dricka öl, jag ska spara på mig tills imorgon då jag ska göra Mörsil osäkert!


Jessie (Världens bästa Karlsson)

Ha ha!

Låter bra att ni sparar all er energi (eller ja, Totta iaf) tills imorgon. För då ska jag allt (som gammal Mattmar/Hallen/Järpen/Östersund/Frösöbo) hjälpa er att göra Mörsil osäkert ;)



PUBLICERAT: 2009-02-27, 23:29:01 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: