vulnerable -

- Om man vann pengar

Stod och funderade lite på hur glad jag skulle bli om jag lyckades vinna lite pengar. Så nu kommer en lista om vad jag skulle göra om jag vann lite pengar (max 50 000 kr typ), rangordnar dom också efter vad jag helst skulle göra. Vill dock påpeka att nu kommer det bara vara saker som jag har nytta av osv, skulle säkert göra andra saker som är lite mindre egoistiska, men det går inte denna lista ut på :P

Det här skulle jag göra för pengarna
1.
Betala bort 3 och skaffa en ny mobil med ny operatör
2. Köpa en systemkamera och tillbehör
3. Gå till ett ställe där dom tar bort ärr, oönskad hårväxt mm och fixa bort en del saker
4. Boka utlandsresa i 2 veckor till ett speciellt ställe
5. Betala av lite lån jag har


Det här skulle jag aldrig göra för pengarna
1.
Göra någon plastikoperation eller botoxa mig
2. Köpa massa kläder, skor, mat, sprit mm
3. Spela bort dom
4. Köpa aktier för dom
5. Ta fallskärmslektioner, eller typ bestiga Mount Everst

Vann jag asmycket pengar skulle jag;
Skänka pengar till hjälporganisationer mm
Skaffa ett/flera fadderbarn
Köpa ett fint stort hus vid sjön
Skaffa massa katter och en hund
Säga upp mig på Recall och skaffa mig ett roligt jobb
Alltid vara ledig hela sommaren
Resa till massa ställen jag drömmer om
Lösa dyra lån för några speciella människor jag känner och älskar
Anställa en massör på heltid ;P

Och säkert massa mer jag inte kommer på nu.  
Drömma går ju alltid..


Marica

Det var den. Tack så mycket. :D



PUBLICERAT: 2009-04-16, 11:54:55 | URL: http://ventesimo.blogg.se/
M.

Massör till mig också?



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: