vulnerable -

- Tacos con carne

Hemkommen från jobbet nu
och har gjort i ordning lunch. Dagen till ära blev det tacos, igen. Har ätit det minst en gång om dagen nu i en vecka.. Ojojoj. Men det är ju så gott! Idag fick det dock bli med chili con carne istället för tacoköttfärs, då den tog slut igår.. Men det smakar bra i alla fall. Sitter och väntar på att få hem senaste Gossip Girl också, men det går tröööögt!

Hur som helst fick jag massage på jobbet idag, av världens bästa Mita. Så skönt! Hon hedde som vanligt på liniment på ryggen när hon var klar, men fick även på min arm idag igen. Skönt! Den har dock blivit ganska bra nu, så den här veckan har jag börjat prepa (öppna och sortera breven) igen på jobbet. Och det låter kanske konstigt, men fy vad roligt det är när man dom senaste 2 månaderna har varit förvisad i verifieringen (knappa siffror på en dator) och till att packa papper åt alla andra i prepen. Nä nu är det slut på det och jag ska försöka få igång träning igen!


Det här vill jag ha på min tacos!
(är en bild från i lördags när jag hade Lollo på middag)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: