vulnerable -

- Solnedgång <3

När jag körde hem från Ope bestämde jag mig för att ta gamla E14 vägen, dvs Opevägen. Dels för jag hoppades på en fin solnedgång på sjövägen till Lugnvik, och så för att jag hade lite soppa och inte ville få soppatorsk på stora E14 :p Tankade borta vid dubbelrondellerna och nu tar jag och Feffe oss några mil till!

Tur nog var det gudomligt fin solnedgång när jag kom på sjövägen, så jag parkerade min bil en bit bort och begav mig ner på stranden och tog massa kort.. Men jag måste skaffa mig ett stativ så jag slipper skakiga bilder när det inte är bilder med solljus eller blixt!







Erika

Guud vilka fina Madde!

Somsagt, underverk!:)



Kram!



PUBLICERAT: 2009-05-01, 09:32:25 | URL: http://eriikan.blogg.se/
Jessie (Världens bästa Karlsson)

superfina bilder babe :-)

Härligt att du har fått dig en riktigt kamera!

Jag har fortf. kvar telia, men fick ngt abonnemang för "ungdomar" under 25 år...MKT billigare! Vad har du för någe nu egentligen? Telia, halebop?

Kraaam!



PUBLICERAT: 2009-05-06, 14:39:42 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: