vulnerable -

- Jag är kass, Murre är katt

Jaha hur lyckas man?
Jag hade tagit ut "fjärrkontrollen" till datorn, och skulle he tillbaka den. Lyckas stoppa in den åt fel håll, men bara halvvägs, men vad händer?! Jo den fastnar och nu får jag/Totta inte ut den :( Hur duktig får man vaaaaa??!!  Det går inte att få ut den, inte ens med våld.. Någon som har ett tips?

Nåja, annars har det vart en trevlig dag idag. Carro och jag möttes upp i Ope och åkte på Max och åt lunch. Sen var vi på Öb, Barnens hus och Ixohouse. Blev inte mycket köpt för min del.. Känner att jag behöver spara dom slantar jag har kvar till mobilen och det..

I Ope bjöds det på kassler med ananas och ris :) Sen gick jag runt och fotade en massa, bla ställde min Murre upp som modell, frivilligt! :D Var skitskönt att sitta nere på stenbryggan och sola med Lollo. Så gick jag och letade upp en resväska jag ska låna i helgen. Insåg att det är mycket smidigare med en på hjul än någon ryggsäck, plus att då kan jag ta med datorn i alla fall, vilket jag kommer vara tvungen till. Måste sitta och plugga på tåget då det inte blev gjort den här veckan :( Jag är så kass ibland..


Min Murre, fotomodellen nr 1


En riktig jägare


Strike a pose


Men vadå utvikningsbild :P


Malin

Underbara kattbilder! :D



PUBLICERAT: 2009-05-08, 01:04:01 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: