vulnerable -

- Uppfräschad blogg

Jippe! Nu är bloggen som jag vill ha den :D Och det ska jag tacka min kompis Marica för som hjälpte mig ikväll och fick till den så här bra! Tack till lilla Lollo också som hjälpte mig med min bild i PS. Hade klarat det själv, men hade tagit mycket längre tid :P Sen var hon ett bra smakråd också!

Hur som helst, igår vart det stressigt efter jobbet. Åkte ju på att skjutsa Totta till hans jobb för att han hade glömt plånboken där. Sen en snabbdusch och så iväg för att plocka upp Sandra och Kaka. Åkte på bolaget i Lillänge, sen en tur förbi pizzerian här i Lugnvik. Åkte hem och börja äta den, då kom Totta och hans tre (FD) jobbarkompisar Janne, Tobbe och Krister tillbaka hit. Vi tjejer vart stressade med kläder, smink och hår, men jag tror alla vart klar med allt på max 45 minuter. Sen tog jag och Kaka oss en sväng till busshållplatsen för att möta upp Monia. Sen vart det spel för tjejerna i köket, med Sandras nya kortspel Intim som jag gav henne i förtidig julklapp. Var rätt kul och bjöd på många sjuka skämt och skratt. Totta kokade kaffe och bjöd på godaste Galianos. Sen förflyttade vi oss in till vardagsrummet och killarna för en omgång singstar. Vart många låtar och nästan alla sjöng. Vid denna tidpunkt hade även "mannen, myten, legenden" joinat oss :)

Vi sjöng på i någon timme och sen åkte vi in med 11 bussen till stan för att göra G3 osäkert. Dock börjar mitt minne bli osäkert här också. Idag har jag fått berättat för mig att vi tog en kisspaus vid klotterväggen, att jag var jätteotrevlig mot Totta för att han gick på toa :p Tydligen dansade vi i grottan, och jag och Sandra hade ett äventyr på toan där hon bla sniffade i båda toalettbåsen för att avgöra vilken som luktade minst bajs :P och jag försökte öppna en ciderflaska mot spegelkanten :S Jag erkänner, jag är galen när jag är full! Dock har jag minnen av att jag träffade en tjej jag inte tycker så mycket om, och så hade jag ett "deeptalk" med Mr A, inte för att jag minns allt, men det viktigaste i alla fall!

Efter att vi varit på krogen några timmar som jag inte vet riktigt hur jag spenderade, så gick jag, Totta, Lollo och Tobbe på Sibylla och åt. Där inne fick jag en snilleidé att köpa en jävla tunnbrödrulle :O Som sagt jag gör dom konstigaste grejerna när jag är fuller. Sen vart jag tydligen stortokig på Totta för att han tog en liten tugga på tunnbrödet :P Jag lider med alla som umgås med mig när jag är sådär full och blir less eller irriterad (vilket jag vart igår pga den där dumma tjejen jag känner) för då blir jag lite småelak :/ Är även sånna gånger jag får för mig att svina hos någon, så mitt tips till alla som inte vill att jag ska svina ner hos dom, se till att jag har skitkul! :P

Var rätt störig mot Lollo också, fast det var faktiskt inte med flit
Lollo, jag tänker bara inte så mycket när jag är full och så märker jag inte att du typ sitter och sparkar på mitt ben för att jag ska hålla käften, för jag har typ ingen känsel då (vilket du nog märkte inatt när du var framme med spritpennan! :@). I alla fall så hoppas jag att *** inte fattade vad som försigick och det vart ju ett bra slut på kvällen!

När jag väl hade trugat i mig halva tunnbrödet och korven gav jag upp och följde med dom andra till taxin. Då hade även MR A och Berra anslutit sig till oss. Vart en taxiresa hem och jag däckade i sängen på en gång med alla kläder och smycken på och ovanpå täcket. Totta hann i alla fall ta fram Lollos säng och klä av sig innan han somnade. Lollo vart lämnad ensam med MR A och Berra, men hon hade tur för det vart tydligen Singstar :P

Imorse vaknade jag och tänkte "klockan kan ju bara vara 6", men kastade ett öga på mobilen och vaknade panikslaget. Knuffade till Totta och sa "Totta vaaakna, klockan är kvart över 8, vi har försovit oss!", varpå han irriterat grymtar fram "Madde, det är ju lördag idag..snark". Jag tänker till och inser att han har rätt, försöker lägga mig tillrätta men börjar då känna vilken otorlig hjärtklappning jag fått, och hur sjukt törstig jag är, samt att huvudet dunkar fruktansvärt. Jag kliver upp för att blanda saft och inser att jag har alla kläder på mig.. Frågar försiktigt Totta om Lollo är hos oss, han svarar att hon är det och att Tobbe och sov här. Jag är ju så borta så jag fattar inte ens att han skojar med mig. När jag kommer tillbaka ser jag att jag fått ett sms under natten, från MR A; "Grrr"
Gud jag älskar den mannen! Han är min GUD! :)

Några timmar senare vaknar jag av att Totta kliver upp och undrar om inte jag och Lollo ska på stan idag, kl är nämligen 12.. Jag bara känner hur jag vill dö, för det håller mitt huvud på att göra i alla fall, i en stor blodig explosion. Vrider och vänder på mig och ser med mina grusiga ögon att det är nåt på armen.. "ett sår?" tänker jag. Försöker fokusera, ser då att över min tatuering har någon skrivt "Mr A was here MJAU!!!" brister ut i ett stort skratt, som var väldigt trevligt just då, tills mitt huvud reagerar på rörelserna. Jag lägger mig ner igen och tänker "döööööööööööööööööööööö"


Monia

Haha tänker jag på rätt person när du e irriterad på nån?

det där må vi göra om!?


Louise

hahaha ^^ jag försökte ge dig BLICKEN flera gånger där inne på Sibylla, men du vägrade förstå! :O Damn! och jag vill bara flika in att Totta STRIPPADE medan jag var inne i ert rum - när du typ hade däckat. Fick typ fly landet för att klara mig undan hans kalsonger :S



PUBLICERAT: 2008-11-23, 23:42:06 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: