vulnerable -

- Min jul

Hej på er alla. Nu så har jag köpt en ny dator. Men gissa vad som händer då? Jo min gamla börjar funka bara för att jag tar ut batteriet.. Så vad ska man göra nu då? Lämna tillbaka den här skönheten och betala en avgift till Onoff på 1000 kr pga jag installerat den, eller behålla den och försöka sälja min gamla för nån tusenlapp? Jag vill helst det sista, men om ingen vill köpa den vet jag inte vad jag ska göra.. Typiskt min otur! Är i alla fall helnöjd med den nya, och att separeras från den känns tungt. Men vi får väl se hur det blir, ska försöka övertala mamma och pappa att köpa den gamla åt min lillebror :p

Annars så var det en lugn jul, först var vi i Ope på förmiddagen och åt julbord, öppnade paket och tittade på halva Kalle Ankas jul. Sen åkte vi iväg för att plocka upp Dudda vid hans jobb, och sen begav vi oss till Ås för mer julbord och mer paketöppning. Vid halv tio var vi tillbaka hos oss och då kom Andersson ner och vi tre spelade lite Sverigespel.

Juldagen spenderades efter mycket om och men hos Roger med det vanliga gänget. Vart mycket gullande i soffan för mig och Malin, ja inte med varandra utan med våran idol Mr A såklart :P Det blev aldrig någon utgång den dagen, vi lyckades sälja våra biljetter vi hade till G3.

Dagarna sen dess har spenderats med massa planering för nyår, en god kalkonmiddag hos mamma och pappa, en tripp till Ikea och Birsta city. Där vi under lunchen fick en skymt av både Kevin, Alice och Robin B från årets idol :p Och senare på dagen när vi åker rulltrappan på samma ställe så hamnar vi rakt ovanför Dannys huvud och Totta säger att han vill och kan spotta rakt på hans huvud :P Tur nog gjorde han inte det, för det var väldigt många säkerhetsvakter där som nog hade dängt Totta om han gjort det..

Nu har vi dessutom Tottas kusin Marielle på besök hos oss, och imorgon kommer Carro och Jörgen hit också :) Då ska Jörgen få fixa det trådlösa nätverket, än en gång. Den här gången ska han banne mig visa mig hur han gör för det är så segt att behöva vänta på att han ska komma hit varje gång :P


Louise

men då kan ju jörgen komma och fixa vårt trådlösa nätverk också! Så jag slipper den här son of a bitch-sladden! :)



HAPPY NEW YEAR, darlin! ^^



PUBLICERAT: 2008-12-31, 15:11:07 | URL: http://lphant.blogg.se/
M

Hej tjejen! Ville bara tacka för en jättetrevlig tid hos er och över Nyår! Hoppas städningen gick smärtfritt undan. Själv låg jag död tills jag anlände hem idag. För att såklart mötas av mer motigheter, då det varit inbrott i bilen:/ Antar ni möts av packning och kartonger för fulla muggar fram till flytten!

Hoppas på ett framtida suveränt år!

Hugs från klyktattarmarielle:)



PUBLICERAT: 2009-01-03, 00:08:18 | URL: http://maryon.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: