vulnerable -

- 9 november 2006


tänkt varje dag nu att idag ska jag inte gråta
hittills har det inte funkat så bra, men kanske kanske så klarar jag av det idag
antar att det är för att jag har gjort saker idag, inte bara suttit hemma och deppat

pratat ut nu
it's up to you now
- så jag bara väntar, men inte för länge

annars idag har jag vart på praktiken och hjälpt till att städa
vart dock en kort dag, fick gå redan vid halv ett, nice nice
och imorgon behöver jag inte ens komma dit, men får ändå mina sex timmar, sweet

sen ringde robin och ville att jag skulle jobba i helgen,
så nu blir det jobb hela helgen och det känns bra
har ändå inget att fördriva all tid med när jag tillslut har sett alla 4400 avsnitt
gahh jag saknar dom, vill ha mer!!

nyss ringde sandra videosamtal och så var lilla söta nicklas med också :)
gahh vilken söt unge!

och idag fyller linda 19 år, grattis vart du nu än är
- saknar dig!

vulnerable / so no one told you life was gonna be this way ?



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: