vulnerable -

- vanlig onsdag


så sitter man här igen, chattar med Miiirkiis och lyssnar på musik.. för ett tag sen kändes det som hela min dag blev förstörd, pga ena klockan gick en timme för tidigt och jag trodde vänner skulle börja om en halvtimme. men nu är det drygt en timme kvar. seeegt, men jag överlever och dagen blev inte förstörd insåg jag :P

ja så var jag och lollofant på utbildningsdag hela dagen idag, det var seeg dag men intressant och lärorik. bra mycket bättre än skolan iaf :P

åh, bara två dagar kvar nu tills studenten :)
om jag bara kunde få emil på bättre tankar så vore allt perfekt :D

orkar inte skriva nåt mer nu, för upptagen

vulnerable / 2 days left :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: