vulnerable -

Nya rummet

Förresten kanske någon undrar hur det gått med Ronja i eget sovrum? Vem vet, ingen kommenterar ju :( jag får någon ynka kommentar då och då, men jag vill ju ha fler :P
 
Nåja, första natten gick rätt bra. Eller alla nätter har väl gått bra, hon har vart lite svår att lägga, men det var hon innan också. Men hon har vaknat lika mycket som innan och velat ha mat, och hon har inte sovit så värst länge på morgonen, men idag så sov hon ju faktiskt trots att Totta klev upp, och samma i förrgår när jag gick upp och duschade, då vaknade hon först när jag duschat klart. Så lite framsteg är det väl.. Önskar bara hon kunde äta bättre om dagarna så vi slapp det här nattmatandet. Det är inte kul att kliva upp när man ligger och sover, det förstör helhets sömnen mer än man tror.. Hur som helst, vi har kunnat gå och lägga oss utan att väcka henne nu och det är skönt. På dagarna krånglar hon ju som bara den med att sova i sin säng, men så har det varit ett tag nu, och det lär inte sluta i och med att Totta ger upp efter ett tag och offrar sig och går ut så hon får sova i vagnen. Nu löste jag ju det på ett bra sätt (för mig som inte vill gå ut) idag då jag tog upp vagnen och la hon på balkongen, och jag tänker nog fortsätta med det. Man vill ju passa på och göra saker medan hon sover som att duscha, äta, sminka sig och så.. Är skönt med promenader också, men inte två ggr varje dag, och speciellt inte nu när det snart blir vinter :(



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: