vulnerable -

Måndag 29 oktober

Jag klev upp, trött som en gnu och åkte på jobb. Var så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jo, prepen såklart. Prepade nästan hela dagen lång :( Men man håller sig vaken då i alla fall. Lyssnade klart på min jättebraiga ljudbok :) Rekommenderar den verkligen, Lilla stjärna! Dagens höjdpunkt under jobbtimmarna var lunchen då jag mötte upp Lollo och käkade på Lime :) Hon och jag jobbar ju typ bredvid varandra nu så det är ju roligt i alla fall när man kan ses och luncha :)
 
Tog bussen hem vilket gjorde att jag inte var hemma förrän efter 17. Vi åt middag och sen badade jag lilla grynet, man måste ju se till att få alla små stunder man kan innan hon ska sova :/ Sen när hon hade badat så övade vi med henne på att gå, och gissa vem som tar 3, 4, 5 steg. Upp igen. 5,6,7,8 steg. Upp igen och 8 steg till, och så höll det på sådär, vi bestämde att idag lärde sig Ronja att gå för nu kan hon, det handlar bara om hennes feghet och bekvämlighet att det går sååå mycket fortare att krypa fram. Dessutom hade Ronja och Totta övat på att klappa händerna under dagen, så nu hade hon lärt sig det också, duktiga lilla tjej. Som jag väntat på det!! Och tror ni hon är LITE JÄVLA SUPERSÖT när hon klappar händerna?! Sötast ever! :)
 
Efter Ronja lagt sig planerade vi inför hennes kalas och jag fixade med lite saker. Sen gick jag och la mig efter 10 för att försöka komma ikapp med sömnen. Fick sen sova hela natten då världens bästa pojkvän klev upp och tog hand om Ronja, så när jag vaknade vid halv 8 var jag pigg :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: