vulnerable -

Torsdag

Idag klev vi upp med Totta men gick och la oss igen efter ett tag. Sov till efter 9, så skönt! :) sen gjorde jag mig i ordning och åt lunch medan Ronja sov en sväng på balkongen. Sen gick vi och mötte Mickan och Philip borta vid Berners. Sen gick vi på en långpromenad in till stan, över till Frösön och en bit bort mot berget fast nere vid sjön, tillbaka in till stan. Gick förbi Mickan en sväng och matade barnen, sen gick vi en till promenad bort till Willys och tillbaka.

Sen skiljdes vi åt och jag tog bussen hem, var lagomt mör i benen då. Och dyngsur om fötterna då det var slaskigt på sina ställen. Var 7+ ute idag och sol, såååå skönt! Och lite fuktig man kände sig efter så mycket promenerande :) Över 3 timmar totalt blev det..

Hemma blev det en lååååång varm dusch så jag inte skulle bli sjuk *peppar peppar*, seb matade jag Ronja och försökte trötta ut henne lite, sen la jag henne och gjorde middag till mig själv. Resten av kvällen har jag tvättat två maskiner, surfat och så :)

Jag och Mickan testade en stegräknare bort till Willys, där inne och tillbaka till stan, så här blev resultatet!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: