vulnerable -

Heldag med Jessie&Ebba

Idag åkte jag och Ronja in till stan för att träffa Jessie och hennes lilla Ebba. Så himla roligt att få umgås lite med dom :) Vi gjorde väl i princip hela stan kan man tro :P Jag fyndade en fin jumpsuit på Åhléns till Ronja, och dom hade fått in så mycket fina vårnyheter. VILL HA! Måste tillbaka dit tror jag när man fått pengar.. Om det finns några kvar efter alla räkningar och sånt trist :/ På Stadium skulle Jessie köpa en mössa åt sig själv och när jag såg att det var rea ville även jag köpa en cerise, i kassan visade det sig vara köp 1, få 1 gratis så jag plockade på mig en rosa till :)
Efter massa spring runt hela staden blev det en sen lunch på Via Grande. Tog varsin pizza och helvete vad god den var. Antingen har jag haft för långt uppehåll med pizza eller så är jag för less på Spader Kungs, för den här pizzan var verkligen gudomligt god! Efter massa surr och skratt så skiljdes vi tillsist åt och jag och Ronja tog bussen hem igen.

Hemma mötte vi upp papsen. Jag gav Ronja mat och sen packade vi på oss alla kläder igen och begav oss ut i snöstormen, fy faaan vad less jag är på blåsten och allt jävla snöande nu! Ge mig vår tack! Vi åkte i alla fall till Lillänge och handlade lite på Coop. Totta var in en sväng på Jula för att köpa o-ringar så han skulle kunna laga min bröstpump där en väldigt viktig liten ring tydligen gått upp i rök :( Sen åkte vi förbi Dixies grill och åt middag där. Då jag inte är något speciellt fan av hamburgare och kebab tog jag fish and chips, och det var riktigt gott!









Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: