vulnerable -

Torsdagen

I torsdags var det äntligen "löningsdags" för mig och passande nog hade vi bokat in en mammaträff på stan :) Så jag och Ronja åkte in med bussen och mötte upp Mickan, Majkee och Kaka och tog en fika på lilla Törners. Det blev en rätt lång fika så när den var över hade Majkee och Kaka inte tid för oss längre ;P
Jag och Mickan begav oss till Syssla än en gång för att köpa det sista till våra dopinbjudningar. Sen var även Mickan tvungen att gå hem så jag och Ronja blev själva igen. Men det gjorde inte så mycket för då hade vi ca 2 timmar för oss själva att leta dopkläder till mig, slips till pappan och dopklänningsband till Ronja. Det blev faktiskt riktigt lyckat då jag hittade alltihopa nästan på en gång :) Är bara lite tveksam till min outfit, men det tar sig som mordbrännarn sa ;) Några kort på dom köpen blir det dock inte, får bli en överraskning till dopet! :)

Dock blev det ju lite mer inköp då jag var ute efter strumpbyxor till Ronja. Jag gick först på POP eftersom jag spanat in deras nyaste i robotmönstret. Sen hade de även kvar på rean som nu inte bara var 50% utan även ta 3 betala för 2, så jag fyndade 3 olika par strumpbyxor till, till billigt pris :) Sen gick jag även på Åhlens och köpte ett par randiga strumpbyxor då jag tycker de är så fina!

På Kappahl var jag in och letade efter en fin klänning till Ronja att ha på dopfikat, utan framgång dock. Men dom hade fått in nya fina bodys med fjädrar på Newbie-avdelningen och jag hade fortfarande kvar min värdecheck som gav mig en gratis body så nu passade jag på att ta en av dessa. Var svårt att välja mellan färgerna då alla var fina, men tillslut föll valet på den "rosa". Jag hoppas lillan blir fin i den :)

Efter jag äntligen var klar på stan kom Totta in och mötte upp oss på Via Grande där vi köpte med oss varsin pizza hem. Resten av kvällen satt vi och pysslade på med dopinbjudningarna.








Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: