vulnerable -

Några dagars bortfall

Jaha...så har man glömt bort bloggen igen :( en vecka sen jag skrev och jag har ju hunnit med en del sen dess!

På lördagen åkte jag och Ronja in till stan än en gång. Mötte upp mamma, pappa och Lollo på Krikelin och åt en pizzabuffélunch :) Efter det gick jag, mamma och Lollo på stan. Fyndade en till vitblommig klänning till Ronja på Cubus :)

Efter stan följde jag med dom till Ope på middag. Det bjöds på jättegod kasslerpaj som Lollo gjorde :) När jag skulle åka hem fick jag problem med bilen då kylarn nästan kokade. Så pappa fick komma och skjutsa hem mig och Ronja. Totta var ute på galej han med Anders.

På söndagen var jag bara hemma med Ronja och slappade.

På måndagen åkte jag och Totta iväg för att leta färgat papper till dopinbjudningarna och en sak till dopet. Gick sådär men till slut blev det ljuslila papper från Syssla. Kvällen spenderade vi hos Jon och Helena :) Jag och Ronja fick varsin tavla som Helena gjort, asfina! (bilder kommer!)

Tisdagen kände jag mig sjuk och var bara inne. Tottas mamma var förbi en sväng. Jag fixade och förberedde för att göra dopinbjudningarna.

På onsdagen hade jag tänkt åka in på stan men kände mig sjuk, Ronja var täppt och så var det typ 22 grader kallt ute så det kändes inte aktuellt. Vi var bara hemma, sov länge på eftermiddagen och åt en sen middag. Hon jag skulle köpa en bröstpump av, kom förbi med den :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: