vulnerable -

Min födelsedag

Ja igår fyllde man år igen då. 24 den här gången, men känner mig inte så mycket äldre. På förmiddagen dök Malin upp för fika och surrstund. Även Dudda och Helena tittade förbi. Bjöd på marängtårta, kladdkakemuffins och syltkakor jag bakat själv. Ronja fick en bok och en fin mössa Malin hade stickat, så himla söt är hon i den, ska ta kort sen och lägga ut! Och jag och Totta fick en kartong med ägg som Malin fått av sina egna höns :)

Sen på eftermiddagen kockade jag och Totta ihop middag som bestod av fläskfile med potatisgratäng, gräddsås, gele, bea och sallad. Så sjukt gott var det. Marängtårta till efterrätt. Vi fick ju även middagsgäster som bestod av min familj, dvs mamma, pappa, Lollo & Sebbe. Fick lite presenter av dom också, på Gina Tricot, Syssla och Sydilla, bra skit! Lollo hade lagt dom i en "bok" hon gjort själv, Hon är så jävla pysslig och påhittig! :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: