vulnerable -

Lördagen och söndagen

På lördagen klev vi upp, åt frukost och gjorde oss i ordning. Sen hade vi massa tid att slå ihjäl innan vi skulle åka ut till Ope, så vi gick ut på en promenad. Stannade till hos Helena och barnen och umgicks lite. Sen packade vi in oss i bilen och åkte till Ope. Plockade även upp Lollo i stan. I ope bjöds det på fika och surr. Blev där i några timmar.

När vi kom hem satte Totta igång med middagen som bestod av stek och potatisgratäng, riktigt gott blev det :) Efter middagen spelade vi lite spel innan Totta sen gick ner till Dudda en sväng. Jag och Lisa passade på att surra en massa :P

På söndagen klev vi upp tidigt och åkte iväg på loppisen på folkets hus. Jag gjorde ju lite fynd som jag redan berättat om. Där stötte vi även på Tottas mamma, och innan vi åkte därifrån fikade vi tillsammans. Sen blev det hem och göra lite varma mackor och prata lite till innan det var dags att skjutsa Lisa till tåget. Efter vi lämnat henne åkte vi runt och delade ut lite inbjudningskort, och så åkte vi och handlade. Resten av kvällen blev lugn, jag satt mest framför datorn och kikade på familjen annorlunda, och Totta spelade dataspel.


Fina Lisa och Ronja <3



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: